Demura Merhaba, Oğlum 10 aylık oldu, foto çekmek için pasta patlatma yapmak istiyorum. Evde yapan varsa tarif paylaşabilir mi? Ya da Ankara’da dışarıda bir yere yaptıran varsa yazabilir mi? Vitrin pastası almak istemiyorum şekerli diye.
isimsizbiranne Demura çocuğunuzun yapacağından emin olun önce benim oğlum buldu her şeyi eller didikler ağzına sokar biz de dedik ki pastayı çok güzel patlatır kesin kocaman pastayı önüne koyduk inanın dokunmadı bile bütün organizasyon çöp oldu:)) zorla elletmeye çalıştık korktu
Demura MeleKk34 genelde 1 yaşındayken bebişin önüne pasta koyuyorsunuz o onu mıncıklar parçalar üzerine bulaştırırken fotoğraflarını çekiyorsunuz, adına pasta patlatma diyorlar 😊
Demura isimsizbiranne eh o mıncırmazsa biz yeriz ne yapalım, bebiş bu belli olmaz 😅 siz nasıl bir pasta kullanmıştınız?