ilayda1 Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık ameliyat olacak anestezi verilecek sizlerde anestezi alan bebekler var mı? Sonrasında neler yaşadınız
Tess07 Kaynana postu eş aldatılma postu olsa yorum yağardı kuzum allahim sifasini versn bilgim yok ama inşallah hemen iyi olr
Stunas Sğnnet için almıştı anestezi 13 aylıktı. Kalktığında çok huzursuz oldu ağladı doktor anestezi etkisi olduğunu söyledi. Çizgi filmle falan sakinleştirebildik. 1 saat sonra iyiydi