Esya Benm bebeğim 25 günlük. Özellkle geceleri (gündüzde çok oluyorda) kendini sıkıo kafasındaki damarlar bile cıkıor, kıpkırmızı oluyor, ayaklarını karnına doğru çekiyor. Topaklanıor bildiğiniz. Ben gaz sancısı diyorum ama kakasını yapıor kabız hic olmadı, mamadan sonra gazını hep cıkarıyor osuruyor? Yani gaz sancızı gaz cıkaramayınca mı olur böle de olablir mi? Damla da kullanıyorum buarada kaleion diye bişi verdi dontorumuz ama ben nurse harvey aldım? İkisde pek bi etki etmedi galiba yoksa cocugun başka bişiyi mi var diye düşünmeye başladım:(
Yusra34 Esya Herzaman için gaz cıkarıyor olması içindeki gazın tamamını çıkarabildiği anlamına gelmiyor maalesef. Belki yanlış bir emzirme yapıyorsunuzdur ya da gazlanacak seyler tüketiyorsunuzdur
sabirsizbebek15 Esya ıkınıyor cocuk bir kere çıkarmayla bitmiyor malesef o gaz. Sendr destekleyebilirdin ayaklarını karnına doğru kaldır bisiklet hareketi yaptır kolay çıkarır