Kızlar oğlum 23 aylık oldu iki üç gündür odaya bile girmek istemiyoe uyuyalım deyince ağlamaya başlıyor hunharca. Odaları gezdiriyorum herkes uyudu diye güzelce anlatıyorum hadi geçelim uyuyalım biz de deyince ağlıyor. Gece 2 de oyun oynamak istiyor bu durumla nasil başa çıktınız yaşayan var mı? Normalde uyku saatleri çok düzenli ve yatalım dediğimde direkt uyuyan bı çocuk.