Kızlar ise basladm bebeğim 10 aylık zaten beni hiç arayan bir bebek değildi herkesin kucağına giden uysal bir bebek maşallah fakat ise basladm bakıcıya bırakıyorum arkamdan hiç aglamamis ben geliyorum sevinmiyor oyuncaklaryla oynamaya devam ediyor sizce bağlılık sevgi konusunda sıkıntımız mi var yoksa normal mi