9 aylık bebeğim neredeyse 10 gündür yemıo yogurt yerse yiyor sadece bide anne sütü alıyor normalde iştahlıydı çok güzel yerdi ama artık yemıo diş döneminde 3 tane bırden cıkardı acaba ondan mı size şunu sormak istiyorum kilo kaybı yaşamasını istemiyorum zaten hep boya gidiyor cici bebe ve su biberona yapıyorum onu içiyor günde 3 sefer kilo aldırır mı tok tutarmı__