Uzun zamandır bir kaç kişiyi takip ediyorum evleri eski eşyaları kutu gibi evde oturuyorlar 2 3 yıl geçiyor bı bakıyorum ev değişmeler manzaraya karşı en üst ferah balkon teras evlere geçiyorlar bende mi kanal açsam acaba birine sorduğumda bir sürü ıvır zıvır işlemi var deniliyor ama bakıyorum önüne gelen kanal açıp para kazanıyor borç ödemekten evim yıkılıyor. Bı tadilat yapamıyorum çocuklar ufak calsiamam burdan gelir mi kazansam 🥰