Şuanda 2. Gebeliğim ve doğuma az kaldı son zamanlarda ilk bebeğim canım evladımın sanki benden korktuğunu seziyorum . 2 yaşında bazen geceleri uyanır su ister veya uyanır güzelce uyutmaya çalışırım öperim saçlarını severim hikayeler ninniler vs ama ağlamak için ağlar yani yalandan ağlıyor bende üstüste uykusuz kaldıysam yat artık diye bağırdığım oluyor . O an susup bana sarılıp bu sefer evladım beni öpüyor ve hemen uyuyor . O uyuyor ama ben bağırdığım için sabaha kadar ağlıyorum . 🥺 çok uysal gün içerisinde çok güzel bir ilişkimiz olduğunu düşünüyorum elimden gelen her imkanı fırsatı onu mutlu etmek için değerlendiriyorum . Ama sanki benden korkuyor . Gece çok çabuk sinirleniyorum kan değerlerimden biri çok düşük ve doktor kilo kaybı ile aşırı sinirlilik ve hassasiyet yapar demişti bundan mı böyle oldu bilmiyorum ama ne yapmalıyım onu da bilmiyorum. Korkuyor benden ya gün içinde de korkuyor bence ne bileyim bir oyuncak görüyor almayacağımız birşeyse başkasının çocuğu onu aldırsana kadar ağlar bizimki hayır dediğim anda hemen bırakıyor gelip elimi tutuyor veya beni öpüyor şuanda bunu yazarken bile neden bilmiyorum ağlayasım geldi 🥺