Ogretmenim. Bugun bi yerden aradilar. Bulamadik gelin baslayin baslayamam bebegim kucuk bu sehirde kimsem yok dedim. Diplomanizi kiralarmisiniz bize calisiyor gosterelim dediler. Bende bu yasal degil. Kendimi bu sekilde riske atamam dedim. Arayan mudurde yasal hocam falan dedi. Arastircam dedim kapattim. Eczacilar elektronikciler falan kiraliyor ama ogretmenlerdeki durum nedir. Bilgisi olan varmi?