Eda88 doktorlar o kadar yoğun ki söyleyeceklerimi yazıp gitmeme rağmen bazılarının cevapsız kaldığını sonradan fark ediyorum. Geçiştiriyorlar biraz. Düzensiz bi hastane ama başka seçeneğim yok maalesef şehir dışına çıkmak gerekiyor bebekle sürekli zor. Ay ne biliyim ya sağlık versin Rabbim zor