
Bu kaşık mamalar sadece sütle mi hazırlanıyor ?
Suyla hazırlanan versiyonları da var mı alacaktım da 200 ml sütle hazırlanıyor diyor çocuğun onu bitirmesi mümkün değil 200 ml süt içse zaten bunu yedirmem 😅
Arı mamalarda vardı da şeker ilaveli diye önermediler 🤷🏻♀️