kızlar kızım 4 aylık olunca sağlık ocağı vegaferon diye demir ilacı başlattı kullanmaya başladıktan sonra kaka rengi koyu yeşil siyah arası bi renk oldu sizce ilaçtan mı kullanıp aynı sorunu yaşayan var mı yada önerebileceğiniz damla bu arada kızım sadece anne sütü alıyor