beyzanrdll Hanımlar bebeğim daha 1 aylık normalde sağ yada sola yatıyodu ama artık sırtüstü yatıyo diğer türlü uyumuyo ama sırtı çok kızarıyo sanırım isilik den ve bizde artık yüzüstü yatırmak istiyoruz siz ne zaman başladınız yüzüstü yatırmaya