[silindi] aynısı mı bilmiyorum ama bende patlıcan biber kızartırım domates sarımsak pul biber ayrı bir tavada yağda pişiririm domatesin kabuğunu soymam. Sonra hepsini bir tencereye alıp 1 tane bulyon salça 1-2 bardak sıcak su ile sos yapar suyu çekene kadar pişiririm şahane oluyor bazende et kavurup onuda katıyorum öylede süper oluyor