Merhaba oglum 43 günlük, sadece anne sütüyle besleniyor ama 3 gündür kabız. Çok fazla sancısı var gaz damlası da kullanıyoruz ama etki etmiyor gibi.
Ben gayet elimden geldiğince sağlıklı beslenşyorum, bol su içiyorum.
3 gündür çıkamaması normal midir?
Bir çözüm önerisi lütfen :(
Doktora da gittik verdiği ilaç etki etmedi.