SunnyG
MrsDumanAda
SunnyG"#p23111919 1.ay aşısına gittiğimde rota aşısıyla ilgili bilgi verir misinlz, ne zaman oluyo falan dedim. Özel aşı olduğu için pek bilgim yok, 2-3 doz galiba dedi. Eğer çocuğu 2.5 yaşında kreşe vermiceksen, altını değiştirdikten sonra ya da tuvaletten sonra elini yıkayıp çocuğu doyurursan bişey olmaz dedi. Yani işte genel temizliğe dikkat edersen yaptırmana gerek yok dedi. 3.ay kontrole gittiğimde rota aşısı yaptırıcamda ne zaman geliyim dedim. Biz yapmıyoruz çocuk doktoru yapıyo dedi. İşte önceki söylediklerini söylüyodu, onları anlatmıştınız dedim. Yani ben kendi çocuğuma yaptırmadım,benimki olmadı, arkadaşım yaptırdı, onunki oldu dedi. Neyse ben biraz daha araştırıyım dedim çıktım. Uzatmadım ne diyim. Sonuçta ben korkuyorum ve yaptırmak istiyorum.