Yani kapıya biri gelse ağlıyor canı çıkana kadr gitmek için tamam dışarıyı çok seviyor. Biliyorum ama artık yani yolda tanımadığı kişiler gel dese vs. Hoppppp diye gidi veriyor komşu vs. Çok sık da görmüyor kuzenim ilkkez gördü gel dedi kucağımda kendini paraladi gitmek için bu böyle mi devam etcek aklı ermeye başladığında mi yabanlicak sizin bebeklerde böyle böyle yapsın istemiyorum ben ya yanlış veya doğru olan nedir ?