Kızlar bebeğimi geçen hafta perşembe doktora götürdüm gel pazartesi sünnet yapalım dedi perşembe normal muayene parası verdim pazartesi günü de girişte ameliyat parası ödedim doktor tam bir hafta sonra gel dedi kontrole. Bugün arayıp pazartesi gününe randevu aldım ücret ödemeniz gerekiyor dedi. Pazartesi muayene olmadan sünnet olduğu için o kontrol muayenesi mi sayıldı sizce ama mantıken pazartesi ameliyat ettirdim tekrar para ödemem mantıksız değil mi