Adesbade
Kızlar merhaba. 6. Ayda ek gıdaya başladık. Önce sebzelerle sonra meyve ile. 3 gün kuralını yiyeceklere göre uyguladım. Ancak sebzeleri yemiyor, yumurtayı hele hiç almıyor, tadına bakıp ağzını kapıyor. Bulamaç yapmıyorum damak tadı gelişsin diye de. Var mı öneriniz? Siz de durumlar nasıl?