Merhaba bebegim 3 ay 8 günlük ama geçen hafta arada nadir agu bugu konuşuyordu bi kaç gündür hi konuşmuyor. Normal mi?
Tabii ki sohbet beklemiyorum ama internetteki bebekleri görünce sanki sürekli konuşması gerekiyor gibi geliyor sizin bebeklerniz de her gün agu bugu konuşuyor mu konuşmadığı oluyor mu normal mi?