Kızlar merhaba. Bebeğim 14 buçuk aylık. Anne sütü almıyor mama kullanıyorum. Sorun şuki asla normal süt içimyor. Çilekli, muzlu, devam sütü hepsini denedim ama içmek istemiyor. Peynirde yemiyor çok farklı türlerini denedim.
Yoğurt canı isterse bir iki kaşık.
Kalsiyum çok önemli. Sizlerden aynı durunla karşılaşan oldu mu? Nasıl sevdirebilirim süt ürünlerini?
Şimdiden teşekkür ederim hepinize