Gloria Olamaz😱Ben de aynı sorunları yaşıyorum,günde 3 kez kaka yapan bebeğim zar zor 1 kez yapıyor ve yaparken de çok acı çekiyor.Kabız değil,her zamanki gibi sulu ama karnı sürekli gurul gurul ve inanılmaz gaz çıkarıyor.Ben probiyotik de kullanıyorum.Bittikten sonra ihmal edip almamıştım bikaç gün.Tamamen ona bağlıyordum,demir ilacı hiç aklıma gelmemişti😔Üstelik doktor sidefer verdiği halde bunun içeriği temiz ve kullananlar memnun diye tercih etmiştim😢