Oğlum 4 ay 23 günlük doğduğu gün emzirme danışmanı emzik verin çenesi guclensin dedi o günden beri emzik veriyoruz ama pıt diye ağzından düşüveriyor 😅
Emmeyi çok istiyor ama tutamıyor düşünce sinirleniyor Avent ultra Air kullanıyoruz onerebileceginiz başka marka varmı 😅