Evabebekkkk Merhaba, kızım 3 aylık ve 3-4saatte bir 120cc mama yiyor. Siz 3aylık bebeğiniz için kaç cc mama veriyorsunuz? Beslenme sıklığı nasıl oluyor acaba? ne zaman 150cc mamaya geçtiniz?
Hayriss_keklik35 Evabebekkkk ben 150 veriyorum bazen çok acsa 180 veriyorum mamanın arkasında yazıyor ayına göre😊
berkinannesi_ Evabebekkkk bebeğim 3 aylık 90 cc içiyor 2 3 saatte sadece sabahları içiyor 120 cc kilosu da gayet iyi
[silindi] Evabebekkkk bizde 3 ay 6 günlüğüz %99 mama %10 anne sütü gidiyoruz 3 saatte 120 CC içiyor aylık kontrollerin de bir tık fazla kilo alıyor dediler korktum ama çocuk aç ne yapabilirim şuan 7 kilo sizin bebiş kaç kilo
saudadeee_ Benim oğlum 2 aylık mama destekli emziriyorum 3 4 saat aç kalırsa uyursa 120 cc içiyor daha az aralıklarla 90 cc içiyor duruma göre değişiyor
menek16 [silindi] ya sırf kilolu dedikleri için 3 doktor degiştim yani durumu izah etmeme ragmen zaten sütümü tam almıyor stresliyim görüyor hepsine de napayım şimdi diyete mi sokayım çıcugu dedim yetti artık yani aç bırakmayın bi arkadsıma doktoru memeninde mamanında patronu bebektir sen tanıdıgın sürece demiş kulagıma küpe ettim yola devam
Evabebekkkk [silindi] bu hafta galiba atak haftamız beslenmemizde biraz yavaslama oldu 120cc mamayi bile tam bitirmedigimiz oluyor. Biberon agzinda isiriyor, kafasini ceviriyor anlamadim hic nedenini. Bebisim suanda 6,5kg. sizde de var mi Boyle bir durum?
[silindi] menek16 cidden insan çok stres yapıyor benim de sütüm yetersiz ne yazık ki çocukta iştahlı bu lafı çok sevdim bebek patron 😂🙏🏻