Misssitare İlk hafta sütüm azdı o sebeple mama veriyorduk. Sonrasında sütüm geldi yeterli bebeğim için ama elimdeki mama ne olacak? Sonradan kullanma gibi bir durumum olur mu? 1 kg aptamil var. 0-6 ay arası kullanılıyormuş. Sonradan ek gıda ile kullanılır mı?
Misssitare GiybetReis aa öyle mi 2 paket şeklindeydi diğerini açmadık ama açtığımız çöp oldu o zaman🥴
GiybetReis Misssitare evet malesef. Diğerini skt gelene kdr kullanabilirsiniz. Açmadığınız sürece. Açılanı dilerseniz ihtiyacı olan birine verin. Çöp olmasın. Bi eczaneye bile verebilirsiniz.i ya da muhtara götürebilirsiniz bi kavanoza koyup. Artık mamalar çok pahalı alamayan çok aile var malesef.