tiredmom_ Merhaba bebeğim kakasını beze yapmıyor. Çişini de bazen yapmadığı oluyor. Altını acmami bekliyor sanki altını açıp bacaklarını tutup tuvalet pozisyonuna getirince hem kaka hem çişini yapıyor ne yapacağımı şaşırdım. Bu arada bebeğim 2 aylık
NurY tiredmom_ tuvalet iletişimi veriyor , YouTube de çok güzel videolar var eğer izlerseniz ve usenmezseniz bu aylarda egitim verebilirsiniz
MinnakPanda Tuvalet iletişimi için çok güzel bir fırsat. Bence araştır ve değerlendir bunu. Bezden kurtulursun belki hemen 🎊😊
tiredmom_ NurY Evet prima sundari nin videosunu daha önce izlemiştim tuvaletini de Zaten onun gösterdiği şekilde yaptırıyorum acaba anormal bir durum olabilir mi diye düşündüm ama sanırım dediğiniz gibi
MinnakPanda duruguzel Bebeginiz beze değil tuvalete yapıyor. Siz onun sinyallerinden anlıyorsunuz tuvaletinin geldiğini. Mesela cosingekince farklı bı hareket yada ses çıkarıyor. Bu her bebeğe göre degisebilir. Bunu siz gözlemleyerek bulabilirsiniz. Bu sinyalleri aldığınızda wc ye gidip tutuyorsunuz bebeğinizi. Oda çişini kakasını oraya yapıyor. Kısaca böyle 🥰
MinnakPanda tiredmom_ Zaten bebekler ilk doğduklarında tuvaleti ni beze yapmayı bilmezler miş. Biz öğretirmişiz beze yapmasını. Daha sonra da tuvalete yapmtirmaya çalışıyoruz. Yani aslında yolu uzatıyoruz. Zaten baştan biliyor bebekler ama biz beze alistiriyoruz,🙄