Tucecik Kizlar bebegim 3 ay 27 gunluk. 3 haftadir atak doneminden dolayi meme reddimiz var kilo almiyor duzgun emme ve uyku olmadigi icin. Mama vermeye calisiyorum biberonu doğdu dogali kabul ettiremedim bir turlu kaşıkla yada siringayla vermeye calisiyorum onda da 5 10 cc anca iciyor. Baska onerisi olan var mi 😳 yada alistirma bardagi filan kullanip oneren var mi 😞