Nereleregidem offf aynı durumdayız 5 aylık. 4 ayda meme reddi oldu yoğun şekilde. Bir de hastalık girdi araya bağırsak enfeksiyonu ateş ishal. Şimdi de memeden inmiyor yenidoğan gibi halbuki doyuyor yani huzursuz değil ama anlamadım. Bolca süt geliyor içiyor sonra yine gelmek istiyor az süre geçse de. Gece uykuları harikaydı saat başı bile değil yarım saatte bir bazen uyanıyor yatırdıktan sonra ne eşimle oturup iki çift laf edebiliyoruz ne uyuşabiliyorum sürekli uyanıyor meme vermeyince de geri uyumuyor Ya nolur düzelsin psikolojim kaldırmıyor