@MyPrincessBaby_ ben bunu kardeş arabası olarak aldm fazla kullanamadım kızım binmek istemedi doğrusu siyahlar güzel görünüyor ama ben kullanışlı olduğunu düşünmüyorum ilk arabam siyahtı bir iki güneşe çıktıktan sonra rengi soluyor aşırı toz alıyor o yüzden tavsiye etmiyorum kendimde bu yüzden bu renk aldım sifirlarinin fiyatı çok yüksek ben 1.500 e veriyorum