doyadoyaannelik Merhaba arkadaşlar🌸 Oğlum 4 aylık olacak bi kaç gün sonra. 4 gündür aşırı iştahsız. Mama+anne sütü ile besleniyor. 60 ml mamayı bile zor içiriyorum. Saatlerce aç kalıyor. Meme reddi yaşadığımız için süt sağıyorum veriyorum. O da her zaman çok çıkmıyor. Benim gibi sorun yaşayan oldu mu? Sizce neden oluyor?
Alperin_annesi doyadoyaannelik dönemsel oluyor canım, dişleri olabilir mi? Yada burnu tıkalı olunca da iştahsız oluyorlar
doyadoyaannelik Burnunu ara ara temizliyorum ama daha dikkat ederim👍🏻 Henüz dişi çıkarmadı, salyası bol, dişlerini kaşıyor ama çok erken diş için diye düşünüyorum.