Arkadaşlar merhaba,
Chicco we bebek arabası kullanıyorum. Bebeğim 50 günlük. Tek yönlü bir araba. Kabin boy olduğu için ve az yer kapladığı için seçtim. Arabadan memnunum fakat dediğim gibi tek yönlü ve kullanırken sürekli eğilip bebeğe bakıyorum. Pusetini de almamıştım. Şimdi size sorum bu pusetler kaçıncı aya kadar kullanılıyor? Yani alsam ne kadar işimi görür? Malum bir de kış ayına da giriyoruz dışarıda fazla kullanamam belki diye düşündüm. Çok kararsız kaldım 😟 Önerilerinizi bekliyorum🤗