Happymamii Bebeğim çok huysuz hiç uyumuyor sürekli ağlıyor sürekli kucakta durmak istiyor iştahıda azaldı. Rotavirüs aşısı yaptırdığımdan beri böyle sizinde öyle oldu mu yoksa aşıyla alakası yokmu 2 gündür böyle 2 gün önce aşı yaptırdım 2 ay7 günlük
tarcinnn Happymamii aşılardan sonra normal diyorlar 2. Ay aşıları çok ağır ne yazık ki. Bizde kucak isteme olmadı ama çok halsizdi mızmızlanıyordu sürekli. Rotaya bağlı olarak da geceleri ıkınma başlamıştı. Geçti çok şükür
OglumAlp Evet bizde rota virüsten sonra huzursuzlanmıştık 😞 Dün de 4. Ay aşılarını olduk gece hiç uyuyamadı ya hafif ateşlendi şurup vereyim dedim kustu 😞😞
ozgearzmn Yan etkilerinden dolayı bende aşıyı yaptırıp yaptırmamakta çok kararsızım 7 yaşında kızım var ona yaptırmamıştım.Okula başladı yaptır bebeğine diyorlar ama çok kararsızım böyle yorumlar okuyunca daha da kararsız kalıyorum