Prensesimmmm1 20 aylığız. 17 ayından beri oyun grubuna gidiyoruz. Haftada 2 gün 1 er saat. Şuan kreş için erken olduğunu düşünüyorum. Eğer çalışsaydım verirdim ancak kreşe. 3 yaşa kadar oyun grubuna götürmeyi planlıyorum. 24 aydan sonra ebeveynsiz 2 gün 2 saate çıkıyor bizim programımızda. 3 yaşında da anaokuluna başlatmayı planlıyorum. Belki 2,5-3 yaş arası yarım gün kreşe götürebilirim. Onu şuan ön göremiyorum 😊