bizimki geceleri kalkıp ağlıyordu bir türlü uykuya dalamiyordu eli kulağındaydi ve ateşi 39 bulmuştu götürdük acile kulak enfeksiyonu çıktı.antibiyotik kullanıyoruz şuan.sizinde öyle olabilir doktoruna götürün bence kulak ağrısı dayanılmaz canı yanıyordur yavrucagin.