tugceizgi Beveğim 3 ay 8 günlük 4. Ay atağında. Atak döneminde şu sıralar çok uykusu oluyor gündüzleri. Geceleri de uyumakta zorluk çekiyor. Var mı bu durumu yaşayan?
Elly tugceizgi Böyle durumlar yaşamayan var mı acabaa :)))) 4. Ay atagı kadar lanet bişi görmedim ben. Her hafta farklı bir deneyime hazır olun :))
Ozlem2904 tugceizgi evet, ben 4.ay atağını araştırırken büyüme hormonunun çok fazla salgilandogini bu yüzden sürekli uyuma hali geldiğini okumuştum oğlumu sık sık uyuttum onunla beraber bende uyuyunca gece uyanmalarinda sıkıntı yaşamadım
tugceizgi Ozlem2904 gece uyanmaları olmuyor pek. Gece 2 kez falan kalkıyor bazen 1 bazen de 3. Onun dışında sorunumuz yok. Ama işte uykuya geçiş zor oluyor. Gündüzleri de uykuya geçişte sıkıntımız yok.