ozomom Benim kizim.hic emeklemedi ve 15 aylikken yurudu . Surunerek , kiçini dondure dondure gezdi hep 10. Aydan sonra yerlerdeydi emeklemeye yeltenmedi bile. Doktora heo sorun mu var dedim. Her cocuk emekliyecek diye bir durum.yok dedi. Gelisimi iyi dedi. tutunup kalmaya tutunarak adim atmaya 11 aylikken baslamisti. Yurumeye 15 aylik baslasa bile enimde sonunda yuruyecek sonrasinda keske biraz daha yurumeseydi bile diyeceksin😁😁😁