Hrnozge Kızlar pilli tırnak torpusu kullanan var mı indirimde şuan almayı düşünüyorum sizce ne yapmaliyim
ssari1903 Hrnozge ben kullanıyorım çok memnunum ilk doğduğu zaman almamıştım paramparça yapıyordu yüzünğ. 3 aylıkken aldım mis gibi törpülüyorum hiç çizemiyor
Elfmte Ben kullanıyorum bebek için olanı değil mi, valla bebeğe aldığım en iyi icat olabilir. Doğduğu günden beri eldiven takmadım sayesinde. Cozt cızt iki dk bile sürmüyo kan acı falan yok. Bence şartmış yani bu kadar işe yarıcanı düşünmemiştim.
Hrnozge Elfmte yaa bende acaba törpü kısmı etine gelirse acitirmi diye düşündüm sorun olmuyor ama dimi smdi alcam ona göre ozaman