thisismylife ben de çok aradım çoğu hastane 6 yaştan önce yapmıyoruz dedi Dışkapı da yıldırım Beyazıt çocuk hastanesi vardı Oraya sorduğumda taşınacak yakında şuan yapılmaz ama taşındıktan sonra olur yapılıyor hastanemizde demişlerdi ben çocuk çok büyümeden yaptırmak istediğim için beklemedim bi arayın orayı isterseniz belki yapılır. Zekai tahirden randevu almak çok zor randevu dönemi telefonları açmıyorlar belki 200 kere aramışımdır açtıklarında da dolu diyolar kışın belki daha sakin olur bilemiyorum