Ateş varda enfeksiyon olabilir acaba mastit mi oldunuz ki doktorunuza bilgi verin mutlaka. Bu süreç her ne kadar geçiyo olsa da yaralarını bırakıyo rahat ol ne hissetmek istersen onu hisset inan bana bebeğine sadece sen lazımsın mükemmel olmana gerek yok, seni çok iyi anlıyorum ben de o kadar yabancı hissetmiştim ki hepsi geçiyo düzeliyo kendi kendini kurma temiz havaya çık balkon bile olsa iyi gelir. Kocaman sarılıyorum sana sevgiyle kal bebeğine kocaman sarıl💕💕💕