renginkayaa Altınlarımla aldım evi sımdidede bosamı aldım dıyorum yada acelemı ettım duyorum etrafımdakıler ölü yatırım degıl ılerde ıkı katına satarsın dıyo
pofuduknuriye renginkayaa bence iyi yapmışsınız evler aşırı değerleniyor bu dönemde ev almak çok zor 😰
hilalhanim renginkayaa Altın önceden iyi yatırımdı şimdi değil. Altını bir şekilde alırsın ama ev alamazsın. Şuan aldığın evi önümüzde ki yıl iki katına satabiliyorsun. Altın önümüzde ki yıl iki katı olmaz.
Madampollyanna renginkayaa çok mantikli ,suanki piyasa düşünülürse ev almak artik hayal gb birsey. İse geri döneyim benimde alma gb bir planım var. Heryil daha kötü oluyor piyasa
Minelimm21 Ev almak kolay mı. Bence iyi yapmışsın Allah tüm herkese nasip etsin evi içinde bana ve kardeşlerime. Hayırlı olsun 🧿
Mizmizmyrtle renginkayaa Tabiki ölü yatırım değil şuan evden daha kıymetli bişey mi var bence çok iyi yapmışsınız
Mettt renginkayaa 17 ay önce 340 bine aldığımız ev 1.850 bin oldu yaptığımız en mantıklı şeylerden biriydi sende çok iyi yapmışsın
Deletedmom_123 130 bin altınım vardı 2 senede 280 oldu 150lik ev alan arkadaşımın evi 2 sene de 500-600 civarı oldu sizce mantıksız mı
Merve261 renginkayaa çok doğru bi karar vermişsiniz bende bütün altınımı bileziğimi arabamızı satıp ev aldık geçen yıl şimdi deli gibi değer kazandı altın olarak dursa okadar değer kazanmazdı
defnemommm renginkayaa bacım ev aldığına pişman olan ilk seni gördüm biz 4 sene önce aldık e. 4 e katladı güle güle otur 🤗🤗🤗
evlatcan renginkayaa bence doğru olanı yapmışsınız. Bende geçen sene altınlarımı bozup ev aldım evi 180 bin e aldık bu sene 600 700 bin arası oldu. Ve evim bakımlı da değil herşeyi eski ev fiyatları uçtu yani.
Dilaylaa Evimi beğenmediniz niye öyle düşünüyorsunuz . Dört buçuk yıl once Eskişehir’deki evimizi 300.350 bine yaptırmıştık. Simdi bir milyona alıcı çıkıyor.