ikikizannesi 64 almisim kizlar hic calismamistim denemek icin girmistim kendimi bilgilerim tazemi diye sizlerin sonuclari nasil
Saafie ikikizannesi Bende hiç çalışamdm ve 69 aldım 1 puanla katipliğe başvuramayacm ona yanıyorum 🤦🏻♀️
E_A_H27 ikikizannesi 73.5 almışım 45 günlüktü oğlum uykusuzluk yorgunlukla anca o kadar olmuş beklemiyordum aslında daha düşük olur diyordum
ikikizannesi Saafie tuh kotu olmus iki senede bir oluyor bide bende soyle bi aptallik yaptim matematik 10 soru zigzag isaretledim calismadim nasil olsa puan gelmez diye keske yapmasaymisim
ikikizannesi E_A_H27 bende soyle bi aptallik yaptim matematikten 10 soru zigzag cizdim keske yapmasaydim
E_A_H27 ikikizannesi keşke yapmasaydiniz iki sene beklemek çok kötü oluyor bende yapmadım öyle ama beklerim sanırım bu puanla genel kültür batırıyor beni Anestezi mezunuyum puanları yüksek hayırlısı bakalım
Saafie ikikizannesi Siz hangi bölüm katiplik içinse son hakkınız bnm 2 hakkım kaldı sonrası memurluğa elveda hoşgeldin özel sektör 😬
gamzes-26 Hiç calışmadan 64 aldım bende biraz çalışabilseydim bi 70 alabilseydim katiplik deneyecektim matematik hic yok bende hic yapmadım yanlışlar götürmesin diye
Alya-Sena Kubraece paramedik bende dusunuyorum ama nasil yol izlemem lazim acikdan duz lise bitirdim ortaogretim kpss gircem univertsiyi ne okumam lazim
nur-nr_123 Kubraece inşallah olur cnm bnm arkadşım 85 le atanamadı tekrar hirdi sınava hakkında hayırlısı olsun