Anneoldumbennnnnnn valla ben kullandım hiç ama hiç memnun kalmadım çok memnun olanlarda var anlamıyorum nasıl kaldılar yarısı duruo nerdeyse ben o kadına çok guvenmistim ama hayal kırıklığı oldu düzenlide kullandım sağım yaptım vs alicaksan gönderirim sana bende kini boşuna para verme şimdi çok pahalanmis ise yararsa öyle alırsın canım ben sürekli denedim dünya para verdim hepsine boşa gitti