Bebeğim bağırsak enfeksiyonu geçirdi ishal ve ateşli. Çok sık ve ıkınmalı kaka yaptığı için çatlak ve pişik oldu 1 aydır geçmiyor uykularından çığlıkla uyanıyor çocuk nolur geçirecek bir şey varsa deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Kantaron, bepanthen, oksidinc krem, sudo crem, fito krem denedim geçmiyor