Arkadaşlar merhaba oğlumun 3. Aydan beri bu 4
Bronşit atagi artık sürekli havalarla ve antibiyotiklerle yaşıyoruz geçen ay hastanede yattık çıktık daha 15 olmadan tekrar bronşit oldu sürekli antibiyotik iğne kullanıyoruz. Sorum şu bu bronsitte oğlumda geniz akıntısı yok öksürük yok uyurken falan göğsünde hiç hiriltisi yok sadece balgamı var gibi geliyor bana o balgam gelince direk huriltisi başlıyor kendini oksurtunce gidiyo uzun süre hiriltisi olmuyor doktora götürsem yine antibiyotik vericekler zaten geçen hafta full antibiyotik iğne vurulduk artık daha fazla kullanmasını istemiyorum
çünkü antibiyotik kullanmaktan bagisikligii iyice çoktu balgamı nasıl attirabiliriz acaba yardımcı olur musunuz 🙏