Dilaara Hanımlar o kadar mutsuz ve üzgünüm ki bugün sütüm 1 haftadir az geliyor normalde yine azdı ama 60 cc çıkıyordu simdi 2 gogusten anca 15 20 cc. 1 haftadır sürekli şişe şişe su içtim humana bestlak damla ilk günden beri kullanıyorum isirgan otu çayı içiyorum. Hergun dereotu tere yiyorum. Helva bulgur vs yiyorum. Ama artmıyor kaldı böyle. Sütüm sarı gelirken daha çoktu. Beyaza döndü ve azaldı. Gece isyan ettim neden hep böyle oluyor diye çünkü ilk kızımda da sütüm azdı. Ben bebeğimi azda olsa emzirmek istiyorum o duyguyu yaşamak istiyorum. Mama zaten veriyorum ağlıyor yetmiyor ama gitmesin sütüm mamalardan önce azda olsa emzirmeye razıyım. Eski haline nasıl döner nasıl artar
Nedenneden Dilaara Bende mi etkili oldu hani aynı etkiyi gösterirmi sizde bilmem benim bebeğim 8 aylık ek gıda falan derken sütüm çok azalmıştı hiç göğüslerim dolmuyordu öyle denk geldi tarçınlı kurabiye yedim Akşamına mastit olmuşum gibi doldu taştı yumrular oluştu yani göğüslerim ne zaman tarçınlı bişey yesem aynı oluyor bi deneyin isterseniz
E_A_H27 Dilaara bende işe yarayan şeyler; rezene çayı kimyon çayı bunlar hem sütümü yaptı hemde sütteki gazı alıyor kesinlikle tahin pekmez her kahvaltıda hala yiyorum birde Antep’te yaşıyorum burda lohusa kuymagi diyorlar onda da tarçın var o da çok güzel süt yapıyor bende isterseniz tarif edebilirim
birmelekannesi0 Dilaara ah bende aynı durumdayım yemedigim içmedigim birşey kalmadı bu aralar sütüm az diye memeyi bırakıyor o kadar çok üzülüyorum ki ya o emince bambaşka hissediyorum o hissin kaybolmasını istemiyorum 😢 3 ay 15 günlüğüz bugün
Filiz_akn Dilaara merhaba kurumuş dut u suda demleyin hem suyunu için hemde dut larıda yiyin. Birde kuru incir ve hurma çok güzel süt yapıyo demenizi isterim 2-2.5 litre su içmeye özen gösterin stresten de uzak durursanız sizin ve bebeğiniz için daha iyi olur .
Buse18062 Bazen olmayınca olmuyor. Bende herşeyi denedim ama 5 aylık olana kadar anca emzirebildim. Sağlık olsun üzülmeyin. Evlatlarımızın sağlığı yerinde olsunda gerisi önemli değil 💙
duruguzel Dilaara canım daha bebeğin çok küçük. Zaman azalacak zaman zaman artacak. Sen süt yapıcı şeylerini içmeye kullanmaya devam et. Bir de sağım yapıyo musun
E_A_H27 Dilaara bir bardak unu zeytinyağı ile çok az kavurun un yanmasın ama. Daha sonra bir kenarda 1 bardak şeker ile 3 bardak suyu karıştırın ( bana çok şekerli geldiği için ben 4 bardak su koyuyorum fazla şekerli şeyleri sevmiyorum çünkü) bu şekerli suyu kavurdugunuz unun içine kısıt ateşte çırpma teli ile iyice yedirin toparlanmasın biraz topaklansa bile çırpma teli ile devam edince geçiyor başında durup sürekli koyulaşıncaya kadar karıştırın hemen tutma ihtimali yüksek koyulaşınca altını kapatın daha sonra üstüne toz tarçın ekleyerek çekilmiş Antep fıstığı ekleyerek yiyebilirsiniz kesinlikle tarçın olsun ama hem sütün tadını da güzelleştiriyor bence şimdi buradan atlayanlar olacaktır şeker un yağ süt mü yapar vs diye bende yaptığı için söylüyorum adı üstünde lohusa kuymagi afiyet olsun 😊
E_A_H27 Dilaara yaz mutlaka üstüne de bol bol su iç zaten şekerli olunca susatiyor bol bol sütün olsun inşallah canım
Dilaara birmelekannesi0 tüh canım ya eğer memeyi tutmuyorsa eds sistemi alsana belki tekrar alır memeyi
UmmuAbdullah İbrahim Saraçoğlunun bu konuyla ilgili videosu var bir tv programından alınma. Orada sadece süt arttırıcı şeylerden değil de azaltan yiyeceklerden de bahsediyor, belki siz de azaltanlardan yiyorsunuzdur farkında olmadan o yüzden azalmış olabilir
Cigdem_58 Dilaara gerçekten aynı durumu yaşıyoruz ne yaptıysam bende olmuyor yedım bişi kalmadı bebek emmesı lazım dıyorlar ama almıyor memeyı verince ağlamaya başlıyor bende cok üzülüyorum yavrumu bı emziremedim o duygu yaşayamadım 😔😔 şimdi 2ay 16 günlük olduk
Hllsltn Dilaara merhaba sütünüzün sağarak az veya çok geldiğini anlayamazsınız.Çünkü maline ile bebişin çekmesinde çok fark.ayrıda zamanla göğüsler eski sertliğe ulaşmaz göğüs terbiye olur ve yeteri kadar üretir fazla üretmez.abemce sık sık emzirmeye devam ve beslenmenize dikkat edin.Ayrıca emzirme danışmanı ile görüşerek sıkıntılarınıza çare bulabilirsiniz.
Dilaara Hllsltn haklısınız. Bebeğim memede uyuyakalıyor bu durumlarda ne yapmam gerek sagmalımıyım. Burnunu sıkıyorum çenesine dokunuyorum altını açıyorum ama yinede memede uyumayı seviyor bu yüzden tam ememiyor
Umutalim Eczaneden bira mayası alın benim iki çocuktada tek kurtarıcım efsane süt yapıyor trendyoldan yorumlarına da bakabilirsiniz solgar brewers yeast with B12 Sadece sağımla besliyorsanız sağım aralarını uzatmış olabilirsiniz iki saati geçirmeyin yoksa üretim azalıyor ilk cocugumda sadece sağıyordum beş ay sonra kesildi
Dilaara Umutalim evet onu aldım canım kullanıyorum ama dediğin gibi 2 saati geçirememeye dikkat edicem. Oglenleri emzirmeye gayret ediyorum ama memeye koyunca bir iki çekip uyuyakalıyor burnunu falan sıkıyorum altını açıyorum ama memede uyumayı seviyor. Gece göğsüm tam boşalsın diye sagma yapıyorum hemde ne çıkıyor diye ama zaten makinemde bozuldu.