babytwo Merhabalar bebeğim tok olsa bile emziğini hırsla emiyor. Ben bir yerde hata mı yapıyorum sizin bebekleriniz nasıl
Yagmurtanesi babytwo Nasıl alıştırdıysanız Allah rızası için bana da söyleyin lastikle bagladim emzigi agzinda dursun diye yok bana mısın demiyor emmiyor cok zorluyor bu durum beni 😑
Bgulce babytwo benim bebeğim de 2,5 aylık böyle hırsla emmek istediği için emziği verdim. Emziği de aynı hırsla emiyor her gören şaşırıyor, ben artık emme refleksi çok güçlü herhalde diyorum 🤷🏻♀️
Betul-08 Yagmurtanesi 4 aylık bebeğim asla emmiyor emzik çok yorucu ama bu saatten sonra vermeyi düşünmüyorum
Yagmurtanesi Betul-08 ya inanın hicbir isimi yapamıyorum isi bırakın mama hazırlarken bile sanki dovuyormusum gibi aglıyor Allah can sağlığı versin ama cok yoruldum emzik olsa en azından biraz da olsa oyalar
Betul-08 Yagmurtanesi bende aynı hep ağlıyor hep uyuturken bile ağlıyor bebeğim 5 çeşit denedim emzik ama yok biberon bile tutmuyor benimki
Yagmurtanesi Betul-08 Ya benim kız çok enteresan bi bebek yaaa biberon tutuyor meme tutuyor ama emzik tutmuyor hani siz dersiniz ki biberon tutmuyor belki o yuzden emzik tutmuyor ben ne bahane bulim biberon tutuyor okey meme tutuyor okey emzik sıfır
kahvesever93 Yagmurtanesi Ben bebeğimi wee nin emziğine alıştırdım. Yine atıyo ağzından uykuya geçince ama diğerlerini hic tutmamıştı. İsterseniz onun linkini atayım size ,e bebekte var