Arkadaşlar kızım 17 aylık bu zamana kadar hep hergün oturduk birlikte oynadık aktivite yaptık hep darladm şuan kızım bensiz oyun oynayamıyor bensiz oturup oyuncaklarını eline almıyor ki ben gidiyim iş yapayım sizde durumlar nasıl bu dengeyi nasıl kuruyorsnz