Serserilikiz Bugün buzluktan kıyma çıkardım lahmacun yaptim fakat kıymanın iç harcı baya arttı o harcı buzluga atsam olurmu kalan iç harciyla dolma biber yapmak için
sadeturkvatandasi Serserilikiz normalde çözdürülen ürünler tekrar buzluğa konmaz bence hemen biber alıp bu akşam dolma yapın😅
Tubasahra Serserilikiz Buzluktan cikan urunler tekrar dondurulmamalı.Ancak islem gormus olmalı.Pişme ,haslama ,kavurma gibi.Biraz kavurup koyabilirsiniz belki
Serserilikiz sadeturkvatandasi valla hiç yapasım yok içimden gelmiyor🤣denemekten zarar gelmez diye umut ediyorum
Tubasahra Serserilikiz Buzluktan cikan urunler tekrar dondurulmamalı.Ancak islem gormus olmalı.Pişme ,haslama ,kavurma gibi.Biraz kavurup koyabilirsiniz belki
Slmnese Serserilikiz buzu çözülen yiyecekler tekrar konulmaz canım. Formu değişirse yani pişirirseniz bir şey olmaz
kardelencicegim Serserilikiz yarın için kullanmak isterseniz patates oturtma yapabilirsiniz çözüldukten sonra buzluğa atmayi tercih etmiyorum
mysa2 Serserilikiz çözülen kıyma et vs geri atılmaz canım ama burda pişmiş şekilde de atan var ben sağlıklı bulmuyorum alta koy başka bişey de kullan ertesi gün