cileks Bizimki arçelik. Ben elektrikten tasarruf amaçlı sürekli kullanmıyorum ama memnunum. Düzenli kullandığımda evdeki toz baya azalmıştı. Çoğu ütülü gibi çıkıyor, bir sürü avantajı var. Ama çekme durumu olan kıyafetlere dikkat etmek gerekiyor. Kızımın kıyafetlerinin bazıları minik minik küçüldüğü için onda zorda kalmadıkça kullanmıyorum mesela