Ysgl26 Kızlar bebeğe de geçti gribimiz. Öksürük genzi tıkalı. Doktora gttik sabah izotonik su verdi calpol içirin dedi. İlerlerse antibiyotik başlarız dedi. Bu izotonik suyu günde kaç drfa yapıcaz ? Az önce yaptm baya rahatladı ama tam açılmadı gibi
OglumAlp Ysgl26 bide buhar banyosu iyi gelmişti canım Banyo da yıkıyorsan önden sıcak suyla baya buharlansın sonra bebişi yıkayabilirsin Gece rahat uyuyor o zaman
OglumAlp Bizim de olmuştu doktor çok sık emzir demişti Gerçekten emzirirken gayet rahat dı tıkanmıyordu ❤️ Bi tane de burun spreyi vermişti İyileştik şükür